Warsztaty metodologiczne

Jak co roku zapraszamy również do udziału w już VIII edycji warsztatów metodologicznych. W tym roku przygotowaliśmy dla Państwa trzy sekcje warsztatowe.
  • Pierwsza sekcja – VR w nauce i biznesie – będzie poświęcona zagadnieniom związanym z możliwościami wykorzystania „wirtualnej rzeczywistości” w nauce i biznesie. Podczas warsztatu uczestnicy będą mieli okazje przetestować różne aplikacje / doświadczenia VR-owe dedykowane określonym branżom oraz przedsięwzięciom naukowym. Jak można zarobić na „wirtualnej rzeczywistości”? Jakie umiejętności może rozwijać VR? Czy nauka w VR może być skuteczniejsza?
  • Druga sekcja – Gry w świecie społecznym – będzie poświęcona zjawisku grywalizacji przestrzeni społecznej, a więc procesom przenoszenia rozwiązań znanych z gier do życia codziennego, biznesu, polityki czy kultury. Dlaczego warto uczyć się, grając? Dlaczego łatwiej zrozumieć złożone problemy i zjawiska poprzez gry? Dlaczego, rok do roku, coraz więcej osób gra w gry wideo, gry planszowe czy też różnego rodzaju symulacje i RPG?
  • Trzecia sekcja – Biometryczne badania odbiorców mediów – będzie poświęcona metodologicznym wyzwaniom, jakie niosą ze sobą biometryczne badania użytkowników mediów. Podczas obrad uczestnicy będą rozmawiać między innymi o eyetrackingu, facetrackingu, GSR/EDA, EMG, ECG czy też EEG.